Fazat

Si e bën dieta e lartë proteina

Çdo dietë që përmban kalorive të pabalancuara, që rrjedh nga karbohidratet në kombinim me pasivitetin e një individi, mund të rezultojë në akumulimin e rezervave të yndyrës dhe duke ndikuar kështu në shëndetin tonë. Nëse dozat e karbohidrateve janë të kufizuara dhe kështu rritet proporcioni i proteinave, trupi i njeriut është në një situatë ku është e detyruar të kërkojë yndyrë nga qelizat e yndyrës që përdoren si lëndë djegëse. Kjo zvogëlon volumin e tyre dhe rrjedhimisht peshën e trupit të tyre.
– Kur në dietën tonë ka shumë karbohidrate, veçanërisht ushqime të rafinuara që kanë një indeks të lartë glycemic, trupi ynë djeg vetëm një pjesë, dhe pjesa tjetër është e ruajtur në dyqane yndyrë.
– Kur ushqimi ynë përmban shumë proteina, sidomos acidet yndyrore të ngopura, ajo detyron trupin të djegë qelizat e grumbulluara të yndyrës, duke thjeshtuar kështu oreksin dhe duke reduktuar urinë.

KJO DIET ËSHTË NË 3 FAKTE

FAZA INTENSIVE

Një fazë e shkurtër por shumë efektive e humbjes së peshës!
– ju jeni më të rëndë se sa peshën e dëshiruar,
– ju jeni joaktiv ose keni metabolizëm të ngadaltë,
– ju keni dobësuar më parë me dieta të ndryshme, por ju keni kthyer gjithmonë paundin e humbur.
Në këtë fazë ju mund të hani mish, peshk, vezë, produkte jo-yndyrë qumështit, perime të lejuara (jo niseshte). Marrja e karbohidrateve dhe yndyrna të ngopura është rreptësisht e kufizuar. Për shkak se faza është shumë efektive, ajo sjell rezultate vërtet të mahnitshme. Humbja e peshës mund të pritet në 5 ditët e para.
regjim të shkurtër ushqime të pasura me proteina do të pastruar trupin tuaj e ujit të tepërt dhe të reduktuar oreksin e tepruar (në qoftë se ju hani vetëm ushqime të pasura me proteina, trupi juaj prodhon qeliza Ketone që veprojnë si një frenues i fuqishëm natyror e oreksit), dhe ndërkohë mban tonin e muskujve dhe shkëlqimin e lëkurës. Organizmat marrë energjia kalon nga një gjendje e karbohidrateve me djegie të aftë për të djegur yndyrë trupit.
Sepse proteina përmbajnë relativisht pak kalori (në krahasim me yndyrë dhe karbohidratet) dhe janë të vështirë që të tretet, ndihmon tretjen e ushqimit të kalojnë më shumë kalori se çdo ushqim tjetër. Si rezultat, humbja e peshës është e pashmangshme. Është shumë e rëndësishme të ndiqni udhëzimet pa asnjë largim. E kundërta do të duhet ta përsërisë fazën.
           
Afati kohor:
Në këtë fazë mund të qëndroni 1 deri në 15 ditë, varësisht nga sa kilogramë doni të humbni dhe sa shpejt. Nëse ju jeni më të rënda se 10 kg më shumë dhe duan të shpejt të reduktuar 5-7 kg, atëherë kjo fazë do të qëndrojnë deri në 15 ditë. Nëse ju doni të humbni 3-4 kg, atëherë mjafton 7 ditë. Dhe për 1 kg është e mjaftueshme 1 ditë në një fazë intensive. Nëse dëshironi të vazhdoni fazën e parë, duhet të konsultoheni me mjekun.

FAZA TRANSITIVE

Është një fazë që do t’ju ndihmojë të arrini peshën ideale të trupit tuaj!
Faza kalimtare është projektuar për të parandaluar efektin yo-yo të dietës. sepse trupi juaj tenton të kompensojë paundet e humbura, ju jeni më të pambrojtur në atë fazë. Në dietën tuaj filloni të shtoni karbohidratet më shumë. Duke vepruar kështu, humbja e peshës do të vazhdojë, por pak më ngadalë. Kështu, kur karbohidrate përsëri ju do të gjeni menu tuaj, ajo mund të vendos një peshë të humbur për të ardhur përsëri, kështu që është shumë e rëndësishme për të mbajtur kontrollin e futjes graduale të karbohidrateve, kryesisht për të ndjekur në mënyrë rigoroze ushqim që ne rekomandojmë. Ju jeni shumë të dobishëm me zëvendësuesit e ushqimit të jetës për një vakt, të cilat përmbajnë një raport ideal ushqyes, vitamina dhe minerale. Me ushqimin dhe ushqimin me ushqim të gjallë të jetës, ju mund të mbani kontroll mbi oreksin dhe sulmet e urisë. Edhe pse kryesisht vazhdojnë të gëzojnë proteina dhe perime në dietë do të fillojë gradualisht të shtoni shëndetshme, ushqime të papërpunuara industriale me më shumë karbohidratet.
           
Afati kohor:
Në këtë fazë do të mbeteni kaq gjatë derisa të arrini peshën ideale të trupit tuaj. Humbja e pritshme e peshës është 1 deri në 2 kg në javë.

FAZA E STABILIZIMIT

Kjo fazë është fillimi i jetës suaj të re!
– Ju keni arritur peshën ideale të trupit tuaj dhe e keni mbajtur atë për më shumë se 3 javë,
– ju doni shëndet më të mirë dhe një ndjenjë të mirëqenies,
– ku dëshironi të rregulloni bilancin e të ushqyerit.

Afati kohor:
Lifetime!
Ju keni arritur peshën ideale të trupit, dhe tani qëllimi juaj është ta mbash përgjithmonë. Për të arritur këtë, ju duhet të ndryshoni zakonet tuaja të hahet. Guide në jetën tuaj duhet të jenë ushqime me vlera të larta ushqyese, sepse zgjedhjet e ushqimit duhet të jetë në përputhje me vlerën e saj ushqyese dhe potencialin metabolike. Për të parë se cilat ushqime ju mund të hani dhe e cila është e nevojshme për të shpjeguar disa nga elementet kyçe të procesit të mbledhjes së veshje yndyrore.
Në fakt, ne të fituar peshë sepse dietën tonë përmban një shumë të karbohidrateve me indeks të lartë glycemic dhe acide të ngopura yndyrore. Nuk duhet të injorojmë aktivitetin fizik dërrmues dhe doza të tepruara sasiore.
  Çfarë indeksi glycemic në dietë do të thotë:
Indeksi glycemic (GI) është provuar shkencërisht mënyrë të lloj karbohidrate në përputhje me rrethanat ndikojnë në sheqerit në gjak (glukozës) në gjak. Karbohidratet e ulëta të GI janë zier ngadalë, duke shkaktuar rritje të ngadaltë dhe një rënie të butë të sheqerit në gjak. Në anën tjetër, karbohidratet me një të miratuara nga qeveria të lartë janë të tretet shpejt dhe të shkaktojnë rritje të shpejtë dhe një rënie të shpejtë në sheqerit në gjak.
Kur hani ushqime që shkaktojnë reflektim të lartë dhe të shpejtë glikemik, energjia dhe disponimi juaj do të rriten. Megjithatë, kjo është pasuar shpejt nga një cikli magazinimi lodhje duke rritur oreksin. dietë tranzicioni me GI të ulët të mbajtur një nivel të balancuar të energjisë tuaj, e cila do të thotë se në mes të ngrënies do të ndjehen plotësinë më të madhe dhe në këtë mënyrë parandalon ruajtjen e yndyrë naslagi.Zatoa karbohidratet më të mira janë ato me një indeks të ulët glycemic!

Produktet e Ushqimit të Jetesës përmbajnë LOTE të proteinave, pak karbohidrateve dhe FATËVE TË VOGLA.
           
                 Është e rëndësishme të mos kaloni ushqimin!
                
                 Aktiviteti fizik është i rëndësishëm, të paktën 30 minuta, disa herë në javë!
                
                 Fillo një jetë të re dhe ktheje flokët mbrapa përgjithmonë!

Јави се
Насоки